"Плутон" презентує нову систему захисту та моніторингу SOTA Детальніше
Україна |ua

Об'єкти

Тягові підстанції «Albano», «Slussen»

Виконані роботи

Постачання обладнання, пусконалагоджувальні роботи

Стокгольмський метрополітен — один з головних візитівок Стокгольма, який насамперед відомий завдяки сміливому та унікальному дизайну станцій. Система метро складається з 7 ліній, об’єднаних у групи за кольором — зеленої, червоної та синьої, які разом налічують 100 станцій із загальною довжиною шляхів у 105 km.

У 2022 році фахівці «Плутон» виконали постачання обладнання та пусконалагоджувальні роботи для проєкту з реконструкції діючої підстанції «Albano» на Червоній лінії (Röda linjen). Підстанція не є пасажирською станцією, вона розміщується над землею, між двома станціями — «Tekniska högskolan», яка розташована недалеко від Королівського технологічного інституту, та «Universitetet» (назва станції походить від Шведського державного університету).

До складу оснащення «Albano» увійшло наступне сучасне високонадійне обладнання «Плутон»:

  • розподільчий пристрій постійного струму серії РУ-750-РВ – 1 шт.;
  • розподільчий пристрій постійного струму серії РУ-750-Л – 4 шт.;
  • розподільчий пристрій негативної шини РУ-750-ОШ – 1 шт.;
  • випрямляч викатний В-ТПЕД – 1 шт.;
  • пристрій перевірки швидкодіючого вимикача – 1 шт.;
  • візок з вимикачем серії ТV-750 – 1 шт.

В рамках модернізації підстанції «Плутон» вперше впровадив потужний випрямляч «діод-запобіжник» у викатному виконанні з номінальним струмом 7 кА.

Також, на підстанції «Albano» був реалізований енергетичний протокол IEC 61850, який дає можливість об’єднати уніфікованою інформаційною мережею все технологічне обладнання та системи, що забезпечує оперативне і безпечне керування та інтеграцію у систему управління інших рівнів (вже раніше протокол був успішно впроваджений Компанією «Плутон» у Стокгольмі для тягових підстанцій міського електротранспорту «Vallentuna» та «Lindholmen»).

Наприкінці 2022 року було успішно реалізовано ще один проєкт — постачання обладнання для тягової підстанції «Slussen».

«Slussen» — друга станція за величиною пасажиропотоку метро Стокгольма, вона є пересадковим вузлом між зеленою та червоною лініями метро, тож має щоденно дуже велику кількість пасажирів. Це потребувало збільшеної потужності електропостачання даної ділянки метрополітену, та викликало необхідність будівництва додаткової підстанції. 

До складу підстанції Slussen увійшли сучасні лінійні фідери на номінальний струм 8 kA, стійкі до нетипово високого рівня навантажень. Розподільчі пристрої мають удосконалену конструкцію, що забезпечує стійкість до внутрішньої дуги, а відповідно високу безпеку для персоналу при експлуатації. Підстанція дуже невелика за площею, тому все обладнання спроєктоване таким чином, щоб зайняти мінімальний простір. Також, на підстанції «Slussen» був реалізований енергетичний протокол IEC 61850.