"Плутон" презентує нову систему захисту та моніторингу SOTA Детальніше
Україна |ua

Об'єкти

Тягові підстанції Ropsten, Baggeby, AGA, Högberga, Käppala

Виконані роботи

Постачання обладнання, виконання шеф-монтажних та пусконалагоджувальних робіт

Об'єкти

Тягова підстанція Sickla

Виконані роботи

Розробка та постачання обладнання, контроль виконання пусконалагоджувальних робіт

Об'єкти

Тягова підстанція Arninge

Виконані роботи

Постачання обладнання, шеф-нагляд, пусконалагодження

Об'єкти

Тягова підстанція Konsthallen

Виконані роботи

Постачання обладнання, шеф-нагляд, пусконалагодження

Об'єкти

Тягові підстанції Vallentuna, Lindholmen

Виконані роботи

Постачання обладнання, шеф-нагляд, пусконалагодження

Lidingöbanan — це яскравий приклад часткових модернізацій та суміщення новітніх технологій з перевіреними часом рішеннями. Це єдина з п'яти трамвайних систем міста Стокгольма, на якій тривалий час експлуатувалися ретро-склади.

Лінія Lidingöbanan є однією з найстаріших трамвайних систем Швеції. Лінія була відкрита в 1914 році, та пов'язувала острів Lidingö з центром Стокгольма допомогою двох гілок. У 1967 році при переході Швеції на правосторонній рух та закриття основних трамвайних систем Стокгольма, маршрут лінії був значно скорочений, а згодом закрита північна гілка.

Влітку 2013 року лінія була закрита на повну реконструкцію. Загальна вартість проєкту становить близько 17 мільйонів євро. Одним з головних підрядників проєкту була компанія Eltel (Швеція). Компанія Sebab (Швеція) виконала проєктування, вибір та постачання устаткування для п'яти нових тягових підстанцій потужністю 1,6 МВА: Ropsten, Baggeby, AGA, Högberga, Käppala. Енергопостачання Ropsten, Baggeby та AGA здійснюється від власної мережі 33 kV, а Högberga, Käppala — від мережі загального користування 11 kV.

Компанія «Плутон» поставила обладнання постійного струму для нових тягових підстанцій. У 2015 році всі роботи з введення в експлуатацію були завершені та оновлена лінія Lidingöbanan відкрилась з новим рухомим складом.

У травні 2018 року завершилося будівництво підстанції Sickla на найновішій та найсучаснішій трамвайній лінії напівшвидкісного трамвая «Tvärbanan» (м. Стокгольм). Спеціалісти компанії «Плутон» здійснили розробку та постачання обладнання, а також контроль пусконалагоджувальних робіт. В рамках проєкту тягова підстанція була оснащена надійним та сучасним обладнанням, що відповідає європейським та міжнародним стандартам: випрямлячем В-ТПЕД-750-12Р, розподільчими пристроями постійного струму серій РУ-750-Л, РУ-750-ОШ, РУ-750-РВ, а також пристроєм перевірки швидкодіючого вимикача.

У 2019 році «Плутон» здійснює постачання обладнання постійного струму серій РУ-1500-К, РУ-1500-Л, РУ-1500-ОШ для тягової підстанції Arninge, що живить лінію приміського швидкісного потяга «Roslagsbanan». Також, для цього проєкту фахівці «Плутон» реалізували унікальне технічне рішення — тиристорний випрямляч В-ТПЕ-2,1к-1500-12Р на 1500 V, який дозволяє стабілізувати напругу живлючої мережі, що своєю чергою збільшує відстань між підстанціями.

У 2020 році «Плутон» виконує постачання та пусконалагодження випрямляча В-ТПЕД-1,6к-750-12Р та розподільчих пристроїв постійного струму серій РУ-750-РВ, РУ-750-Л, РУ-750-ОШ для підстанції Konsthallen на трамвайній лінії №7 (Spårväg City). Підстанція Konsthallen стала першою в Європі, на якій було впроваджене інноваційне та унікальне рішення «Плутон» — бездуговий вимикач постійного струму надшвидкої дії AFB.

У 2022 році «Плутон» впровадив керовані 12-пульсні тиристорні випрямлячі VCR з номінальним струмом 2,3 kA та напругою 1500 V і удосконаленими алгоритмами керування для двох нових підстанцій — Vallentuna та Lindholmen лінії «Roslagsbanan». В рамках проєкту «Плутон» вперше на підстанціях реалізував енергетичний протокол IEC 61850, який дає можливість об’єднати уніфікованою інформаційною мережею все технологічне обладнання та системи, що забезпечує оперативне і безпечне керування та інтеграцію у систему управління інших рівнів.