Компанія «Плутон» — на засіданні комітету з електропостачання Торгово-промислової палати міського транспорту IGKM у Польщі Детальніше
Україна |ua

Об'єкти

Одноагрегатна модульна комплектна тягова підстанція МКТП

Виконані роботи

Постачання «під ключ», пусконалагодження

У 2021 році Група компаній «Плутон» виконала постачання «під ключ» та пусконалагодження одноагрегатної модульної комплектної тягової підстанції для ВАТ «Білоруський автомобільний завод» (БєлАЗ) (м. Жодино, Мінська обл.). Модульна комплектна тягова підстанція потужністю 2500 kVA розроблена для забезпечення живлення контактної тролейної лінії загальної довжиною більш ніж 400 метрів, яка змонтована на спеціально створеному полігоні для випробування кар'єрних самосвалів у дизель-тролейному виконанні (дизель-тролейвозів) розробки «БєлАЗ».

Модульна комплектна тягова підстанція серії МКТП-1-2500-10-1,8к-У1 — це повністю готовий малообслуговуваний виріб. Вона змонтована та випробувана на заводі-виготовнику, та оснащена системами контролю клімату, стаціонарного та аварійного освітлення, сигналізації та захистів. МКТП дозволяє переміщення на підготовлені місця встановлення у кар'єрі у міру його виробки. Система зовнішніх підключень спроєктована для спрощення перепідключень при таких переміщеннях та виконується кабелями через прохідні ізолятори.

До складу МКТП увійшло наступне обладнання:

  • розподільчий пристрій постійного струму серії РУ-1,8к-Л — 2 шт.;
  • розподільчий пристрій постійного струму серії РУ-1,8к-РВ — 1 шт.;
  • розподільчий пристрій негативної шини РУОШ-1,8к — 1 шт.;
  • випрямляч В-ТПЕД-1,25к-1,8к-12П — 1 шт.;
  • тяговий перетворювальний трансформатор сухого типу 2500 kVA зовнішнього встановлення — 1 шт.;
  • комплект розподільчих пристроїв змінного струму 10 kV серії NEX — 1 компл.;
  • шафа власних потреб — 1 шт.;
  • шафа оперативного струму — 1 шт.


Дизель-тролейвоз являє собою самосвал, оснащений дизель-генераторним обладнанням, тяговими електродвигунами та струмоприймальним пристроєм для живлення від контактної мережі. «БєлАЗ» одним з перших виготовив машини такого класу, враховуючи світові тенденції щодо використання альтернативних джерел енергії.

Застосування електросамосвалів у такій модифікації є ефективним рішенням для гірничотранспортних робіт, тому що дозволить збільшити швидкість руху самосвалів на підйомі у 1,8–2 рази, і тим самим підвищити продуктивність та збільшити обсяг перевезень. До того ж буде можливо знизити витрати пального до 80 %, значно скоротити викиди шкідливих речовин у навколишнє середовище й покращити екологічну ситуацію у кар'єрі та прилеглих районах.