Реконструкція лінії Lidingobanan (Стокгольм, Швеція)
Лінія Lidingöbanan є однією з найстаріших трамвайних систем Швеції. Лінія була відкрита в 1914 році та з'єднувала острів Lidingö з центром Стокгольма за допомогою двох гілок. У 1967 році при переході Швеції на правосторонній рух та закриття основних трамвайних систем Стокгольма, маршрут лінії був значно скорочений, а згодом — закрита північна гілка.
Lidingöbanan — це яскравий приклад часткових модернізацій та суміщення новітніх технологій з перевіреними часом рішеннями. Це єдина з п'яти трамвайних систем міста Стокгольм, на якій тривалий час експлуатувалися ретро-склади.Влітку 2013 року лінія була закрита на повну реконструкцію. Загальна вартість проєкту становить близько €17 млн. Одним з головних підрядників проєкту є компанія Eltel (Швеція). Компанія Sebab (Швеція) виконала проєктування, вибір та постачання устаткування для п'яти нових тягових підстанцій потужністю 1,6 МВА: Ropsten, Baggeby, AGA, Högberga, Käppala. Енергопостачання Ropsten, Baggeby та Aga здійснюється від власної мережі 33 kV, а Högberga, Käppala — від мережі загального користування 11 kV.
Компанія «Плутон» поставила обладнання постійного струму для нових тягових підстанцій. На цей час вже запущені Baggeby, Högberga, Käppala та Aga. На Ropsten виконуються роботи з введення в експлуатацію.
Відкриття оновленої лінії Lidingöbanan з новим рухомим складом планується у 2015 році.
Категорії матеріалів: