"Плутон" презентує нову систему захисту та моніторингу SOTA Детальніше
Україна |ua

Об'єкти

Тягові електричні підстанції ТП-2, ТП-3, ТП-4, ТП-5, ТП-6, ТП-7 — ТП-10

Виконані роботи

Постачання тягового обладнання та матеріалів, демонтажні та монтажні роботи, пусконалагодження, тестування, випробування та введення в експлуатацію.

Громадський транспорт у місті Душанбе є одним з найбільш популярних та доступних послуг з організації пасажироперевезень, враховуючи активний приріст чисельності населення міста за останні роки. Проспектом Рудакі, який є головною транспортною артерією Душанбе, щоденно рухаються десятки тисяч машин та автобусів, але основний вид транспорту тут — тролейбуси. Зараз в Душанбе діють сім тролейбусних маршрутів, на яких експлуатуються від 60 до 70 тролейбусів великої місткості, а загальна протяжність мережі тролейбусних маршрутів складає 182 км. У середньому, тролейбуси Душанбе перевозять більш ніж 11 млн людей на рік, що складає 10% від всього пасажиропотоку столиці, який припадає на громадський транспорт.

У 2018 році компанія «Плутон» стала Підрядником проекту з відновлення трьох тролейбусних тягових електричних підстанцій та постачання тягового обладнання для шести тягових підстанцій для ДКУП «Тролейбус» в Душанбе, враховуючи систему дистанційного управління SCADA, фідерні комірки та пристрої захисту автоматики фідерних комірок. Проект охопив наступні види робіт:

  • розробку детального проекту, основні параметри якого:
    - безпека системи енергопостачання;
    - надійність роботи обладнання, що гарантує безпечне та ефективне управління мережею енергопостачання;
    - обладнання тягових підстанцій, розроблене з урахуванням найсучасніших технологій, які довели свою надійність та безпечність при експлуатації, та розраховане на безперервну роботу 24/7;
  • постачання обладнання та матеріалів, виконання демонтажних та монтажних робіт, пусконалагодження, тестування, випробування та введення в експлуатацію тягових підстанцій № 2 (6 kV), №4 (10 kV) та №6 (10 kV);
  • створення Центру дистанційного управління із встановленням промислової системи SCADA;
  • заміну фідерних комірок, включаючи демонтаж старих комірок, постачання, монтаж, налагодження, тестування, випробування та введення в експлуатацію нових комірок на підстанціях №3 та №5;
  • постачання, монтаж, налагодження, тестування, випробування та введення в експлуатацію пристроїв захисту автоматики фідерних комірок на підстанціях №6, №7, №8, №9, №10.

Центр дистанційного управління тяговими підстанціями, що розташований в тяговій підстанції №1, був оснащений всім необхідним обладнанням для здійснення моніторингу та управління наявними підстанціями з можливістю розширення, а саме:

  • монітором відеостіни (огляд мережі енергопостачання);
  • двома робочими місцями енергодиспетчера;
  • сервером (основний, резервний);
  • центральним комп'ютером;
  • пристроєм дистанційної передачі даних підстанцій;
  • системою архівації даних;
  • програмним забезпеченням на базі промислової SCADA-системи;
  • джерелом безперебійного електропостачання UPS.

Обмін інформацією між підстанціями та Центром дистанційного управління здійснюється через резервований канал мобільного зв'язку GPRS.