Запрошуємо на виставку TRAKO 2025! Детальніше
Україна |ua

Об'єкти

Постачання посту секціонування ПСК-3,3к-3,0к
(станція Цхра-Дзма ділянки залізниці дороги Марабда-Карцахі)

Виконані роботи

Постачання обладнання

Об'єкти

Двоагрегатна тягова підстанція МКТП «Квіхшеті».
Реконструкція посту секціонування ПСК-3,3к «Цалка».
Реконструкція тягової підстанції «Зестафоні».

Виконані роботи

Постачання обладнання, пуско-налагоджувальні роботи 

Об'єкти

Реконструкція тягової підстанції «Моліті»

Виконані роботи

Постачання обладнання, пуско-налагоджувальні роботи

Об'єкти

Тягова підстанція «Ахалкалакі»

Виконані роботи

Проєктування, постачання обладнання, пуско-налагоджувальні роботи

В 2011 році спеціалістами Компанії «Плутон» був впроваджений Пост секціонування ПСК-3,3к-3,0к.

ПСК-3,3к-3,0к призначений для комутації та захисту від струмів короткого замикання від перевантажень ділянок контактної мережі постійного струму напругою 3,3 kV. ПСК-3,3к-3,0к застосовується для електричного з'єднання секцій контактної мережі двоколійних та одноколійних ділянок електрифікованих залізниць та захисту від струмів перевантаження. ПСК-3,3к-3,0к поставляється у вигляді модулів повної заводської готовності зі змонтованим та налагодженим силовим та допоміжним обладнанням, з мінімальним обсягом монтажних робіт на місці експлуатації.

2023 рік відзначився низкою важливих проектів, спрямованих на підвищення надійності та ефективності залізничної інфраструктури Грузинської залізниці:

  • Постачання двоагрегатної модульної підстанції «Квихшеті».
  • Реконструкція посту секціонування ПСК-3,3к «Цалка».
  • Реконструкція підстанції «Зестафоні».

В 2024 році реалізується проєкт реконструкції підстанції «Моліті». Метою є модернізація обладнання, впровадження нового обладнання та систем управління, а також забезпечення відповідності інфраструктури сучасним стандартам енергопостачання залізничного транспорту.

В 2025 році на дільниці Баку–Тбілісі–Карс Грузинської залізниці, у складних гірських умовах на висоті понад 1700 м над рівнем моря, реалізовано унікальний проєкт тягової підстанції Ахалкалакі. У склад двоагрегатної підстанції увійшов повний комплект сучасного надійного обладнання від «Плутон»: розподільчі пристрої постійного струму 3,3 kV, випрямлячі та інвертори, комплект шинних мостів з опорною ізоляцією та захисними огородженнями. 

Залізничний шлях на цій ділянці проходить через складний гірський рельєф. Саме тому замовник розглянув можливість застосування інверторів для рекуперації енергії. 

В рамках проєкту були знайдені конструкторські рішення, які дозволили без зміни габаритів обладнання забезпечити безпечну роботу в умовах розрідженого гірського повітря.

Впровадження на підстанції систем SOTA® з підтримкою енергетичного протоколу IEC 61850 забезпечило високошвидкісний обмін даними, надійну передачу критично важливої інформації та стабільний зв’язок із верхнім рівнем керування.