"Плутон" презентує нову систему захисту та моніторингу SOTA Детальніше
Україна |ua

Об'єкти

Тягові підстанції ТП-9, ТП-10, ТП-11, ТП-12

Виконані роботи

Проекти «під ключ». Реконструкція 4 тягових підстанцій. Поставка обладнання, монтажні, пусконалагоджувальні роботи, введення в експлуатацію.

Об'єкти

Тягові підстанції ТП-5, ТП-8, ТП-13

Виконані роботи

Проекти «під ключ». Реконструкція 3 тягових підстанцій. Поставка обладнання, монтажні, пусконалагоджувальні роботи, введення в експлуатацію.

Безумовною визначною пам'яткою півострова Крим є траса, яка з'єднує столицю Криму та Ялту. Цією трасою проходить тролейбусна лінія, яка є найдовшою в світі міжміською гірською тролейбусною мережею. Загальна протяжність електричного транспортного шляху — 96 кілометрів. На сьогодні тролейбуси — один з найбезпечніших та надійніших засобів дістатися з Сімферополя на Південний берег Криму.

В рамках плану реалізації стратегії економічного та соціального розвитку АРК в розділі розвитку транспортного потенціалу було передбачене вдосконалення інфраструктури гірської тролейбусної траси Сімферополь-Алушта-Ялта. Оскільки нові тролейбуси застосовуються з великими вдосконаленими двигунами, старі тягові підстанції не могли впоратися зі збільшеним навантаженням, в результаті чого було прийняте рішення виконати заміну контактної мережі та реконструкцію тягових підстанцій.

В рамках реконструкції тягових підстанцій компанія «Плутон» поставила та ввела в експлуатацію 37 сучасних розподільчих пристроїв постійного струму, 7 шаф власних потреб та 7 шаф оперативного струму. Застосовані рішення дозволили зменшити навантаження на контактну мережу та підстанції, виключити стрибки напруги, запобігти аварійним ситуаціям та обривам дротів.